WELKOM!



donderdag 22 december 2011

Secret Santa...

Ondertussen heeft 'mijn slachtoffer' haar pakje al in ontvangst genomen.Ik hoop dat ze er blij mee is.
Ze had een moodboard om U tegen te zeggen...zo uitgebreid! Maar het meest van al was ik content dat er ook een pinterest link bij stond. Ik vind het altijd leuker om te zien wat mensen leuk vinden, want woorden kan je op zoveel verschillende manieren opvatten.

Het meeste wat me opviel is dat ze graag de combinatie ROOD/ZWART ziet en retro. Tussen al het werk door voor de kerstmarkt, zocht ik inspiratie bij deze straffe madam. Ze maakte vorig jaar voor een kerstmarkt deze tas en ik baseerde me daarop.

Op pinterest vond ik ook de link naar de onderleggers van Eloleo. Ik had nog een leuk retro stofje liggen die ik gekregen had voor de kerstmarkt en gebruikte daarvan een stukje om 6 onderleggers te maken. Ik wist dat het stofje op de een of andere manier wel zou aanslaan aangezien ik dit hier bij haar pinterest vond.

Ik weet het, het is dezelfde inhoud als mijn Secret Santa van vorig jaar...maar voor de moment reikte mijn inspiratie maar zover...









Mijn geduld word zwaar op de proef gesteld, want hier viel nog geen Secret Santa pakje te bespeuren...en ik vrees dat het vandaag ook niet het geval zal zijn. Hier en daar hoor ik dat bpost ook staakt...hopelijk morgen wel! Ik kijk er alvast naar uit!

3 opmerkingen:

  1. Hey Fam,

    ik kreeg je Secret Santa dindsdag aan, maar was helaas niet thuis dus moest ik wachten tot gisteren! :-) Het is geweldig!! Ik ben echt superblij met mijn cadeautje!! Ik zocht gisteren je mailadres om je een bedankje te sturen, maar ik vond het niet terug! Dus doe ik het maar langs deze weg ;-)
    De tas is geweldig!! Mijn mama was hier toen ik het pakje uitpakte en was op slag knal jaloers lol! De onderleggers zijn ook geweldig :-)
    Je bent heel erg bedankt om me zo in de watten te leggen! Hopelijk komt jouw cadeautje ook zo snel mogelijk aan!
    Ik wens je nog een heel prettige Kerst en een nieuw jaar boordevol inspiratie!
    Groetjes,

    MissPatee

    Ps: mijn postje komt er in de loop van de dag aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super...twas toch wel even zweten hoor om te weten of je het al dan niet leuk zou vinden. Gelukkig wel! Geniet van de kerst en nieuwjaarsperiode!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk pakketje ook! Hopelijk komt dat van jouw ook gauw binnen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...