WELKOM!



zondag 4 september 2011

Géén broekje!

Ons oudste heeft het nogal voor rokjes en wil géén broekjes dragen. Broeken zijn ambetant, die trekken en zijn moeilijk om aan en af te doen...ze kan er zo nog wel een paar redenen bedenken om er geen te moeten dragen.

Maar...
Ons oudste gaat nu naar het eerste leerjaar en in de turnles is het nu verplicht om turnkledij aan te doen. Ze kwam groen toen ik die brief voorlas: 'mama ik draag géén broek, ik wil een rok om te turnen!'
We gingen samen op turnkledij-jacht en in de winkel werd er gewillig gepast...voor een broek! Om haar nog meer goesting te doen krijgen om toch die broek aan te doen maakte ik hem wat persoonlijker door haar naam er op te naaien én een turnzak te maken naar haar keuze...






Ze was al veel gewilliger toen ze het resultaat zag...

2 opmerkingen:

  1. Zo ziet de turnkledij er ineens een pak leuker uit!!

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog ivm Robbe!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...