WELKOM!



donderdag 16 september 2010

Tijd voor actie...

De traditie wordt verdergezet: de vriendjes van de klas. Vorig jaar maakte ik het ook al eens samen met Febe. Dit jaar is het een nieuwe school dus nieuwe juffen...


Voor Febe maakten we de kindjes uit brooddeeg, afbakken, schilderen en dan vernissen.
Ik maakte een bijpassende tas, met aan de binnekant 2 knopen waar je het lint kan vasthangen met de vriendjes van de klas.

De juf hoeft dan enkel de lintjes van de 2 knopen los te maken en omhoog trekken en alle vriendjes komen mee...klaar om opgehangen te worden...één per één...
Dit jaar was het de eerste keer dat Aagje deze 'vriendjes van de klas' maakte...voor haar klas maakten we samen de beertjes...vond ik meer passend bij een eerste kleuter.
Ook hier heb ik terug gewerkt met knoopjes waaraan je het lint kan vasthangen zodat de beertjes niet door elkaar verstrengeld geraken...

De juffen hebben er ook even op moeten wachten...maar tijd ontbreekt mij voor de moment op de een of andere manier...morgen zullen ze dit kunnen bewonderen in hun klas...
...als dat geen leuk begin is voor het weekend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...