WELKOM!



dinsdag 23 februari 2010

Project 3 op school



Project 3 op school is nu ook al voorbij. Een tweede verdiep werd gemaakt in de krokusvakantie op 1 dag tijd voor het 2de - 3de kleuter op Febe's school. Het geheel staat nog niet in verf, maar daar was geen tijd meer voor en dus zullen we tijd moeten maken in de paasvakantie op het geheel in kleur te zetten.
Oh wat rook die klas lekker toen alles klaar was...ik blijven zweren bij hout (en dat zal ook wel te maken hebben dat mijn papa schrijnwerker is en ik heel mijn leven tussen het verwerken van hout heb doorgebracht)
De juf was er dolcontent mee en ook de kindjes waren enorm verrast toen ze na de vakantie 'iets' nieuws in de klas ontdekten...bovenaan heeft de juf de rekenhoek en leeshoek geplaatst, onderaan de poppenhoek. Aan de linkerzijde onder de trap zijn er nog bankjes gemaakt zodat de verf en alle verfbenodigdheden ook een plaatsje kregen...
Binnenkort starten de voorbereidingen voor het 4de project er staat nog 1 in de wachtrij en dan heeft elke kleuterklas een verdiep in de klas...

5 opmerkingen:

  1. Fantastisch, ik zou dat thuis ook gewoon willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super!
    Kom je dat ook in mijn klas doen? Ik wil wel graag een leeshoek op niveau ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het ook wel in huis willen, is altijd wel handig hé als je extra ruimte kan creeeren ;-) maar ons huis is nu hiervoor te klein, gelukkig zit ik aan de bron...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die juffen zijn gelukzakjes ;-)
    Tja, voor in huis heb ik ook vele ideetjes om leuke speelhoekjes te maken. Ik heb er zelfs ruimte voor, maar geen handige man of ander manmens in de buurt. En ik heb dat nooit geleerd. Na de naaimachine zal ik me ook eens achter een zaag moeten zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...