WELKOM!



vrijdag 16 oktober 2009

Tine's tas


Mijn zus vond de tas die wij hadden (de groene) wel heel leuk en handig om mee te nemen tijdens het winkelen. Ze is alleen en heeft dus nooit veel nodig...

...ik besloot om er eneke voor haar te maken, want die groene tas komt ergens uit zo'n auchan winkel in Luxemburg en was ergens 0,50€. In Frankrijk rondgekeken in de winkels maar nergens zo'n minitasjes gevonden...

...dus krijgt ze van mij dit exemplaar. Allemaal met restjes die ik nog had liggen. Het wederom het simpelste van het simpelste model...zal er toch eens tijd voor moeten nemen om eens een iets ingewikkelder model te maken met sluitingen en zo want mijn nieuw sjakoche staat ook nog altijd op de 'to do' lijst...

Veel plezier ermee sis!!!

1 opmerking:

  1. En het is al heel goed van pas gekomen ...
    Gewoon ideaal en niet te vergeten milieuvriendelijk!
    Wat zouden we doen zonder onze creatieve zus?!
    Thanks sis! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...