WELKOM!



maandag 10 augustus 2009

Begonnen

Ik ben eindelijk aan mijn tent begonnen!!! Ik had er weer zin en en ben aan de slag gegaan. Na een 20 tal minuutjes ben ik gestaakt.

Probleem: een patroondeel verkeerd uit de stof geknipt!!!! In vaktermen, de goede kanten kunnen niet op elkaar liggen, wel een goede en een niet goede kant.

Potvolkoffie, nondeju, miljaarde, f*ck,...

Waarom zo reageren? Ewel ik heb stof genomen die enkel is (dus voor de mensen die een beetje vakkennis hebben, de stof was niet dubbel geplooid wat de normale gang van zaken is als je stof gaan kopen), goedkoop was en mooi, maar....ja ja....maar, de stof die nog op de rol zat was justekes genoeg om mijn tent eruit te halen, er ging wat meetwerk aan te pas komen, maar het ging lukken.

Nu niet meer dus....en ik mag op zoek naar een ander bijpassend stofje dat ook tamelijk goedkoop is, want ik heb redelijk wat stof nodig voor mijn TENT!

En met als gevolg dat de goesting er nu niet meer in zit en het zowieso al een ingewikkeld proces is om hem in elkaar te krijgen en ik er een beetje voor begin te vrezen dat ik nooit een tent ga hebben...althans toch niet voor dat de school terug begint....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...