WELKOM!



woensdag 22 juli 2009

Druk druk druk

Vandaag, dacht ik, ging een flopdag zijn. Opgestaan met het gedacht dat ik in niets goesting had. Pyjama lekker lang aanhouden, idem dan ook voor de kids. Tot plots rond 10h, dacht ik, de bel ging. Véronique en Brice aan de deur en op slag kreeg mijn flopdag een boost!!!! Ongelooflijk!!! Wat vertellen, roddelen, hartje luchten,samen winkelen en afspreken voor latere tijdstippen. Ondertussen nog naar school gewandeld want Juf Isabelle was er om haar huisje af te schuren en vroeg of er al geen 1ste laag opmocht. Ik als de wereweerga verf thuis gaan ophalen, in mijn redelijk chiqueste kleren met verf en verfrollen naar school getrokken.

Naarstig als ik ben, in gang geschoten en beginnen verven (gevolg, serieuze verfplekken op kleren dus dada kleertjes en hello vuilbak). Over de middag vlug pauze ingelast om te eten en Aagje te laten dutten en dan als de idem wereweerga terug naar school beladen met de pas genaaide nieuwe 'koe' gordijnen voor in de klas, en de vormen om op het huisje te schilderen. Druk bezig geweest tot rond een uur of 5 en dan als afsluiter van de dag nog even gaan keuvelen bij Véronique want die liep wat verloren in huis, nu Sepp koorts deed. En mij hoef je dan geen twee keer te vragen of ik wil gaan tetteren op een ander!!!

En zo is mijn flop dag dan toch een top dag geworden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...