WELKOM!



maandag 20 juli 2009

Bezoek

Vandaag bezoek gehad...jaja eindelijk eens iemand die door mijn deur binnen wou komen voor meer dan 1h :) Lieve, Ida en Palle waren meer dan welkom en ik heb er van genoten!!! Het was een welgekomen afwisseling na een vreselijke afsluiter van een leuke zondag.

Even heb ik mijn gedachten aan die zenuwslopende uren van zondagavond kunnen wegbannen uit mijn kopke en heb ik, samen met Febe en Aagje, kunnen genieten van een creatieve dag, leuke babbel en heel veel genieten van hoe Palle toch geen zo'n schuchter mannetje blijkt te zijn dan het mannetje dat we gewend zijn!!! Een dikke pluim voor hem!!!!

Deze morgen nog vlug enkele 'noden' van de gasten in huis gehaald met wat xtraatjes voor de kindjes, waaronder glitterverf. Ik dacht voor de meisjes zal dat wel een hit zijn, want wat kan je misdoen voor hen als je roze en glitters samenbrengt...niets dacht ik.
Heuse kunstwerken van Ida kwamen tevoorschijn, Febe was wat klodders verf uitwrijven en uiteindelijk een mooie zon en Palletje liet zich gaan zonder zich te storen aan wat een ander er van zou denken. Met waterpistolen en waterballonnen hebben ze zich meer dan uitgeleefd...ik was blij dat ze zich zo aan het amuseren waren.

En dan eindigt de dag, ga je nog even mee met Lieve en co naar de auto (200m verderop in de straat) om 2 natte schilderwerkjes van Ida te helpen dragen, uitbundig te zwaaien en kusjes te gooien als afscheid...keer je terug naar huis en slaat de hoofpijn toe...een hele dag kan je de stress van gisteren bannen maar uiteindelijk moet het lichamelijk ook een uitweg vinden en...boem...de hoofdpijn slaat toe...

Desondanks ben ik Lieve en co héél dankbaar dat ze vandaag hun tijd wilden spenderen door ons een bezoekje te brengen en me die enkele uren van hoofpijn te besparen...



Foto's kan ik er jammer genoeg niet bij posten, al waren er wel enkele momenten dat de gevoelige plaat wel had gesmaakt...

1 opmerking:

  1. Hopelijk was vandaag een betere dag... Mijn dag was alleszins niet zo relaxed als gisteren hoor, maar allé, we heben toch weer wat werk kunnen verzetten...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...