WELKOM!



donderdag 23 april 2009

Knijpermuisjes




Febe was jarig en de normale traktaties in school zijn een zakje met een koekje en een drankje in. Ik zou Fam niet heten als ik dat maar een saaie bedoening vond!!

Terug zitten snuffelen in al mijn knutselboeken en dit idee sprak mij énorm aan. Het vraagt wel enige tijd om het te maken, maar als je de reacties dan hoort van de juffen en hoe blij de kindjes waren, dan heb je al dat werk er wel voor over!!!

Ik had er nog een zakje met minicakejes aangehangen, die aten de kids op en met het muisje kan je nog alle kanten op.
Bij ons heeft hij lange tijd in een plant gehangen in huis.

De muisjes zijn gemaakt uit karton, vilt, wasknijper en hun snuit en staart (gevlochten)is een veelkleurig touw (gevonden in de banier). Wie patronen wil laat het me weten...of wie geen tijd heeft...ik wil ze ook zelf maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...